Sevgi1 40+1 de önce kendi sancimla gittim hastaneye. Ama orda yeterli gelmeyince suni sancı aldım. Hastaneye gittigim güne kadar ne sancı ne açılma hicbisey yoktu. Doktor 41. Haftaya kadar dogmazsa suni veririz demişti bir gün öncesi kontroldeyken. Ertesi gün gece önce suyum geldi 2 saat sonra küçük küçük sancılar başladı. Dakika tutmuştum düzene girip artınca hastaneye gittik. 8 de girdiğim hastanede 13.15 de güzel kızımızi kucağıma verdiler şükür 😊 dogmayacak herhalde bu diye düşünüyordum ama zamanı gelince herşey o kadar güzel ilerliyor ki. Vardır bı zamanı sabredin 😊