Sevgi1 bende 40 +3 le doğurdm ılk Doğumum gece 11 de gıttım 1cm açıklık var dedı yatırdı 24 saat ya da 36 saat sürer dedı korktum o kadar saat nası durucam yatcam dıe yurumeöe
de izin vermediler sabah 9 çeyrekte doğum yaptım suni sancı falan vermediler Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasıp etsin evde egzersuz yapabilirsın otur kalk ve yürüyus yap bence