Sevgi1 40+4 te sezaryen doğum yaptım hiç acilmam yoktu bebek aşağı da inmemisti yukaridaydi hiç dogmiycakmis gibi 😊 Dr istersen suni sancı verelim dedi ama yine acilman olmayabilir eğer olmazsa sezaryen e alırız dedi bende kabul etmedim suni sanciyi sabahtan akşama kadar o ağrıyı cekicem sonra sezaryen e alicaklar boşuna o ağrıyı cektigimle kalicam diye istemedim direk sezaryen olsun dedim iyikide öyle olmuş artık normal dogumdada kesiyorlar kolay çıkması icin. Aşağıdan kesilecegine yukardan kesilmesi daha iyi bence tabi bu benim fikrim 😊