DerenGrkemYetiker Allah belasını versin bizi bu hale getirenlerin 😡😡😡 o kadar öfke doluyum ki
Yaşadığımız çevre insanlar kimse kimseyi tanımıyor
Güvenmiyor
Türklük benliğimizi kaybediyoruz git Gide
Başka ülkeler neden almaz
Neden her yere her şeye Türkiye karışıyor
Neden bütün pisliği biz çekiyoruz??
Kendi ülkendeki insanlar aç!!
İşsizlik aldı başını gidiyor.. okuyanda işsiz okumayanda..
Pırasa olmuş 7lira biber olmuş 12-13 lira garip ne yapsın ne yesin nasıl gecinsin??
Çoluk çocuk giyim kuşam ister
Oyuncak ister
Gezmek ister asgari ücret 2000 lira kira olmuş en az 500 lira bide sınırı geçip gelenler oldu en beğenmediğin ev oldu sana 600 700 lira insan nasıl geçinir
Okulunu bitiren iş bulamaz
Bulsa okuduğu yilların karşılığını alamaz!! Ne olacak böyle
Sonumuz nereye gidiyor
Hadi biz bu şekilde devam ediyoruz hayatımıza çocuklarımız ne yapacak
Bide millet evlenirsin çocuk der
Dogurursun ikinci der
Derler
Derler
Ama geleceği nasıl olacak
İşi olacakmi
Mutlu olacakmi
Demezler 😡😡
Rabbim herkesin çocuğuna yardım etsin inanın gelecek çok kötü 😔😔😔