ZeynepAdam yazık diyorum başka birşey demiyorum işte o bile savununca da insanlar birşey var sanıyor. Keşke ının yerine başkası okusaymış boşa gitmiş diyorum sadece.
Otizmin sebebi hala belli değil bir de zihinsel engelliler öğretmeni ise hastalıklardan dolayı engelli olan onlarca çocuk görüyodur. Yazık çok yazık