DerenGrkemYetiker özel aşıladın hepsini yaptırdım devlettekilere ilave olarak yine de eksik var mı ya aşısı olmayan bir şey bulaşırsa diye içim içimi yiyor, bizi bu kadar tedirgin hale getirdiler. İnsanlar diyor ki bizim zamanımızda rota aşısı yoktu biz olduk mu çocuğuma yaptırıyım iyi de zaman senin zamanınla aynı mı bir bak çevrene. Herkes okusun faydalı bir yazı teşekkür ederim paylaştığınız için👍🏻