dlekturann Bizim bodrumda yaşayan süriyeli aile var 9 tane çocuk ve dün sağlık bakanlığından geldiler aşı için evlerine kadar gelip aşı vurduyolar bedavadan bizde kapı kapı gezip aşı arıyorux türkiyede adalet ne zaman oldu ki bu kadar kötülüğe rağmen o baştaki pisliğe oy veriyolar yani boyun eğiyolar herşeye bazen kızıyorum kendime nasıl bi dünyaya çocu getirdim diye
Nseyma DerenGrkemYetiker Ne kadar acı ülkemizin 'günü kurtarma' politikaları değil mi? Diğer ülkeler yıllar sonrasını planlarken biz yarınımızı bile öngöremiyoruz..