Benim kızımda 2 yaşına kadar gayet güzel yemek yer dolabı açar isterdi kahvaltı hazırlamamı sabredemez acıktım acıktım diye bağırırdı, şimdi 2 yaşını 3 ay geçti kızımı tanıyamıyorum asla yemiyor nasıl bu kadar bir anda değişti anlamadım, kreşe de gidiyor sabah ve öğleni okulda yiyor yani yemesi gerekiyor ama öğretmeni yemedi diyor sürekli dönemseldir umarım 🙏