Ksd canım doktora gittiğimde kan tahlilleri falan iyi çıktı. Bi sıkıntı yok dedi, canı isteyince yer diyor bana. Ama tabiki de bi anne için öyle olmuyor bu işler. İstah için şurup sorduğumda bunun için bi şurup yoktur dedi. Yani sorarsam olumlu bi cevap alabilir miyim bilemiyorum.