ipeku sorun deil kac aylik bebeginiz ek gida donemindeyseniz mamayi aslnda azaltablirsinz birde dis icin dr danisip tegal toz kullanablirsnz cok iyi geliyor dis jellrnden daha iyi dis donemnde ve bazi donmlerde yememzlik oluyr malesf benim oglum da cok.istahsz 2 yasina grcek 1 hafta sonra yemeyince yemiyor yemzse zorlamayin byarm saat 1 saat sonra tekrar deneyin sevdigi nyse onu yapin yesin illa bu zamnlarda gecer