Tostikoglum Mmmxray molfix kullanıyorum 2 numara küçük gelmeye başlayınca 3e geçtim ama hep memnundum yani hiç şikayetin olmadı bezden 3 numarada normal kalmamıştı marketten külot bez aldım çok pişman oldum biraz fazla dursun hemen üstüne çıkıyor gece takamıyorum mesela 2 numaradan kalan yarım paketim var onu takıyorum geceleri gündüz de sık aralıklarla değiştiriyorum külot olmasından dolayı galiba erken mi külot bez için tecrübeli annelere sorayım mecbur aldım ama şu an zor oluyor benim için
Mmmxray Tostikoglum sanırım erken düşünüyorum ben kullanamam cırtlı daha kolay olur sanki daha küçük benim oğlum
Deletedmom324 Ebrcrkc sızdırmayan maalesef o var. Ben sımdı mınıese gecmeye calısıyorum. Icerıgı ıyı. Bakalım nasıl olacak
Ebrcrkc Dnzeliya bizim daha anne sütü aldığı için hep sıvı kakası sanırım o yüzden hangi bezi kullansamn arkaya çıkıyor genelde bide hemen almazsam
Ebrcrkc Deletedmom324 evet bende içerik iyi diye minies kullanıyorum dediğim gibi bizim kaka sıvı olduğu için hepsi geçiriyor buda geçiriyor onun dışında bı sıkıntı yok sabaha kadar da duruyo kaka yapmadığı müddetçe sıkıntı olmuyor
Mervea Deletedmom324 minies kullandım bitirmedim üst kısmı sıkıyo ve bir çişte kabarıyo hangi bezin içeriği temiz ki
Mom06 Deletedmom324 benmki 6 kg primada 2 numara kullanıyoruz suan ama küçük gelmeye basladı minies 3 mü almam gerekiyo
Nehirce Mmmxray Molfix ben de çok sızdırdı, Sleepy zımpara gibi geliyor, Canbebe çok güzel ben beğendim hem de incecik bir yapısı var ama Goon’u merak edip aldık şu an Goon kullanıyoruz, yumuşacık ve sızdırmıyor memnunum.
Nenehatunnn Mmmxray Ben molfix kullanıyorum. Bazen sızdırma yapıyordu. Sonra bir yerden gerdirerek kullanmanın işe yaradığını duydum. Gerçekten de bağlamadan önce her yerini gerdiriyorum artık sızdırma hiç olmuyor. Genel olarak memnunun.
Serap5252 Mmmxray minies kullanıyorum biraz pişk yaptı ama ona da bir çözüm buldum ıslak mendilin yıkıyorum zeytini yağ kullanıyorum pişik kremi yerine