Mmmxray İçime sinmese de yenidoğan da prima premium care kullanmıitık, sonra molfix i deneyelim dedik temiz içerikli diye. önce taşma sorunları başladı, sonra da daha tek çiş ile hem koku hem de ön tarafta kalınlaşma yaptı. Bir de kalıp olarak aşırı küçük, kg aralıklarındaki bebeklere kesinlikle uymuyor. bir byük bedene geçtiğimde genişlemesinin sadece 1 cm olduğu gördüm, yine de deneyelim dedik ama sıkıntılar geçmedi yeniden prima kullanıyoruz. Koku yine var, hava aldıran materyal kullanıldıgı için normalmiş, diğer sıkıntılarımız cözüldü...