Papatya53 Mmmxray ben sleppy ve canbebe kullanıyorum. Sleppy için kötü bir şey diyemicem çok memnunum 😊 canbebeyi de severek kullanıyodum fakat numara büyüdükçe bebek bezi daralıyo küçülüyo boyutu
Yaserinannesi Mmmxray sleepy kullanıyoruz doğduğundan beri memnunum ama şimdi uykusu düzene girip sabaha kadar durunca bazen sızdırıyor ama pişik falan hiç yapmadı fiyatıda gayet uygun 👍🏻