alpyigit_annesi herkes bu yollardan geçiyor İnan tek değilsin ve zaman o kadar hızlı geçiyor ki anlamıyorsun bile benim kızım hiç uyumazdı 10 dakika uyurdu uyanırdı sürekli memedeydi Allahım bitmicek mi bugünler deliriyorum yaa diyodum şu an zaman ne çabuk geçti ne ara bu kadar büyüdü uyulmadığı günleri hatırlamıyorum bile hiç sıkma canını herşey geçiyor sonradan gülüyorsun hatırladıkça geçirdiğin zamanın kıymetini bil tadını çıkar onun minicik parmaklarını minicik suratının tadına var uykusuzluk her annenin derdi valla ben şurda yok ben uykusuz kalmadım hep uyurdu benim bebeğim diyen birine rastlamadım yapacak bişey yok büyüyünce herşey geçiyor sabırlı ol tadını çıkar biliyorum çok iyi anlıyorum gazlı bebekle çokta çıkmıyor tadı sürekli ağlama huzursuzluk ama sadece sabır mutlu anne mutlu bebek iyi düşünen anne iyi olan bebek tatlı tatlı günler diliyorum minik kuşunla umarım çabucak geçer gaz sorunu rahat rahat anne bebek oturması yatması yemesi içmesi yaparsınız ❣️❣️❣️🥰🥰🥰🥰