Nzlshn Sağol canım moral çok önemli tabi çok güzel şeyler söylemişsin çözüm olmayınca o ıkınıp kıpkırmızı olunca insan öyle görmeye bile dayanamıyor yoksa uykusuzluk hiç önemli değil uyumasın isterse ama acısıda olmasa keşke oluyor illa ki bebislerimizde her bebekte var bu gaz koliklik inşallah hepsi geçer düzelir 😊🌸