Mom4775 evet canım hemde öyle çok sıkmadım kendimi yani yeri geldi kendim lahmacun pide falanda yaptım yedim bi güzel şöyle canım benim kilom 80ne yakındı çok güzel sahur yaptım bi güzel karnımı doyurdum kızım çok hareketli olduğu İçin akşam hemen oluyordu iftar ve sahur arası çok su içtim öyle çok tatlı yemedim hele şerbetli nö nöööö hamur işi ekmek yemedim tam buğday olarak yedim ekmeği yumurta peynir süt tükettim şeker kullanmadım iftardan 1-2 saat sonda Leslie yaptım yarım saat o şekilde gitti karnım şişene kadar yemedim mesela çorbayla ilk başladım yavaş yavaş yedim yemekleri o şekilde vermiştim 5 kg