Ben eskiden ramazanda sahurda bir bardak süt ve su ile tutardım nihayetinde insan her halükarda acıkıyor. Akşam da sadece salata çorba, yoğurt. Baya kilo vermiştim. Dediğini gibi püf nokta paketli gıdadan kurtulmak. Ama ben bu ramazan emzirdiğim için tutamıycam🙄