elifiii Evet, ben de hurafelere inanmayan ve bilimin ışığında problem çözme basamaklarını kullanarak sorgulayan bir birey olarak bu konuyu masaya yatırıyorum. :) Kusura bakmayın üslubunuz değişik. Uzun uzun anlattınız da anlattığınız şeyler birbirinden kopuk. Su içmenin ne kadar önemli olduğunu, sütümüzün yüzde 90′ ının su olduğunu bilmeyenimiz yoktur. Sorgulamam ise, su içmekten çok farklı bir sorgulama. Uzun uzun anlattığınız için teşekkür ederim.