Forumda bazı yazılarda okuyorum. Yiyip içtiklerinizin anne sütüne hiç etkisi yok, sık sık emzirin filan yazıyolar. Yediğimiz içtiğimiz besinlerin anne sütünün kalitesinin artmasında bi etkisi yok mu gerçekten? Eğer yoksa niye kaliteli beslenmek için uğraşıyoruz ki su içip geçelim sadece. Bunu diyenler gerçekten bildiklerinden mi diyorlar yoksa moral bozmak için mi? Ben kaç aydır uğraşıyorum, şunu yiyeyim bunu yiyeyim sütüm yağlı olsun kalitesi olsun, süt fazla olsun filan diye. Boşa mı yani