Ahsenim merhaba .bendede aynı sorun vardıı berbat biseyyy🤦♀️Allah kımsenın basına vermesın zor bı hastalıkk gercekten :( ben yaklasık 1 aydır cok ıyıyım kullanmadıgım ılac kalmadıı progto falan hıc bır ıse yaramıyor bu krem bagsur ıcınn ama bende catlak vardıı maglesef :( gunde 3 4 kere sıcak suya oturman gerekıyoo bunu kesın yapp ıhmal etmee bıde ben rektoderm kullandım ve 1 aydır hıc acım yokk ınsallahh eskısı gıbı olmam kabız olmamaya dıkkat edıyorumm sende kullan bu ılacıı ınsllah kurtulursun tez zamanda cok gecmıs olsunnn🌸