Ahsenim Doğumdan sonra makat çatlağı oluştu var mi benim gibi olan çözüm buldunuz mu hala çekiyorum acıyı 3 ay oldu
elfhuma19 Ahsenim Ah sormayın ya 3 ay değil ama 1 haftadır kıvranıyorum zeytinyağı sürüyorum birde procto diye başlayan krem var ama kabızlığım devam ediyor sanırım doktora çıkıp şurup alıcam sizinde cam kesiği gibi ağrınız mı oluyo 🤦♀️
Birkucukeylultosannesi Ahsenim canım kabız olmamaya çalış sulu şeyler muhakkak tüket bol su iç zamanla geçiyor.
Kuby Ahsenim 1 haftadır ağrısını çekiyordum dün genel cerrahi ye gittim muayene oldum çok derin derin dedi 15 gün krem fitil verdi düzelme olmazsa ameliyat dedi aman ihmal etmeyin bir doktora muayene olun
Metindamla Ahsenim progtolog ben de kullanıyorum aşırı derecede ağrım oluyor her tuvaletten sonra resmen ağlıyorum keşke bi çözümü olsa da kurtulsak ama biraz araştırdım lansinoh göğüs ucu için krem varya onu sürüp iyileşen varmış deneyecem bakalım
Ahsenim elfhuma19 duphalac iyi geliyor 1 hafta rahatlattı beni ama bi kaç gündür aynıyım yine sanırım yediklerimden ağrılarınız uzun sürüyormu?
Ahsenim Kuby muayene oldum hiç bir şey vermedi bir kaç öneride bulundu sadece ameliyatı nasıl oluyor acaba
Seren0604 Metindamla bana da ameliyat dediler ben olmadım bepantol merhem ve sıcak su banyosuyla geçirdim sezaryen Doğum yaptım Doğumdan zordu
Metindamla elfhuma19 deneyip memnun kalan var ğöğüs çatlağına iyi geliyorsa makat çatlağına da gelebilir diye düşünüyorum ☺️
Kuby Ahsenim Bende tam olarak bilmiyorum ama lokal veya spinal olabiliyormus bu kadar bilgim var şimdilik.