Geçer gider inşallah…
Bu kadar deneyimli anneyi bir arada görünce ben de yazmak istedim.
Bebeğim doğduğunda kan grubu benimkinden farklı olduğu için sarılık biraz fazla olabilir veya uzayabilir demişti kontrol için gelen çocuk doktoru. Eve geldikten sonra sarılık olduğunu farkettik. 5. Gün kontrolünde doktor vücudunda var ama korkulacak kadar değil bacaklarına inerse getirin demişti. Sarılıkla ilgili çok net hatırladığım birkaç gün boyunca zor uyandırmamız… daha sonra açılmaya başladı bebeğim. En son gözlerinin kenarında çok az kaldı.
birinci ay kontrolünde doktor sarılığı vücudunda kalmamış azıcık gözünde var, o da geçer düşünme ona takılma şu an zarar vermez falan dedi.
aslında bu konuyu takmıyordum ama burada denk geldikçe, okudukça korkmaya başladım ya bebeğimin sarılığı çoktu da farkedip götürmediysem diye… Sizlere hep test yapıp değer söylemişler, bebeğime her seferinde sadece gözle muayene yaptılar.
iki aylık olacak, artık gece uyandırmayım kendisi uyanıyor demiştim ki kafamda deli sorular canlanmaya başladı … sizler gece uyandırıyor musunuz ? Benimki 2-3 saati geçmeden zaten uyanıyordu kendisi ama birkaç gündür 4 saat uyuduğu oldu .