Sevmmm 3 ay 16 günlük olduk yeni yeni atlattık yatış aşamasına geldik ama çok şükür doktorumuz yatış yapmadı emzirmemi önerdi 15 dkka da bir kesintisiz uydum ve aşırı derece de meme ucum yaraydı oğlumun ağzı kan doluyor du ve ben çok şiddetli bi ağrı çekiyordum ağlıya ağlıya verdim çok şükür yeni yeni atlattık bizde korkma sıkma canını sütün kesilmesin bi çok bebeklerde görülüyor helede şuan ki hormanlı besinlerden dolayııı ama benim tavsiyem mama verme çünki tek çare anne sütü 15 dkka da bir emzir uyanmaz çünki sarılık aşırı derece de uyku yapıyor uyandırmadan ağzına ver ve verirken uğraş onunla emmesini sağla banyo suyuna altın mutlaka kat öyle yıka ve üstünde altın bulunsun sarı bi yelek giydir yada üstüne sarı yazma ört ve ışıkta yatır tek çare bunlar rabbim yardımcınız olsun cidden bu sarılık illeti çok kötü 🤲🤲🤲💙