Li-La Birincisi hanım efendi evet bana yazmışsınız ki ben post sahibine su vermeyin demedim. Gerek yok dedim aşağıda da yazdıgımı alıntıladım. Görebilirsiniz.
laktas Sevmmm su vermenize gerek yok. Anne sutu ve mama zaten sudan olusuyor. Minicik midesini su ile doldurmayin. Kilo alimini bile etkiler
Siz de buna cevap yazmışsınız. Açıp bakabilirsiniz. Ben de cevabınıza örnekler sunuyorum. Gayet de saygılı bir şekilde yazmışım sabırla. Gır gır vır vır ediyorsunuz şimdi.
3 ay sarılıkla ugrasmış biri olarak su verin diyenlere faydası olmadığını anlatmak istiyorum. Sarılıkla ilgili bir çok makale okudum. Eskilerin yaptıgı hiç bir şey de bir işe yaramıyor.
Bir article paylaşayım sizinle: su verilmeli mi verilmemeli mi?
https://www.babycenter.com/baby/newborn-baby/should-i-give-my-newborn-water-or-sugar-water_10012
Daha uğraşmayacagım. Ne yaparsanız yapın. Ayrıca sarılıkla ilgili makaleleri okumanızı tavsiye ederim. Sebeblerini okursanız su verip vermekle bi alakası olmadıgını da görürsünüz.
İyi günler….