serhattt odada olsa bile ışık açık kalmıyor, loş tutuyoruz odayı. Yatağına götürüp yatiramiyorum cunku saat 6dan itibaren kucak istemeye başlıyor, mumkunatı yok durmuyor. Yatak odasina gecip emziriyorum ama emdikten sonra yine çırpınıp aglanaya basliyor, yatirmak ne mümkün😐