Miraycicek yok uyanmiyor, demin kargocu alacaklı gibi 6 kez zile bastı, mışıl mışıl uyumaya devam ediyor. Kucagima aliyorum, altini degistiriyorum, uzerini degistiriyorum, uyumaya devam ediyor. Bugun kafaya koymustum uyutmayacaktim onu, aksama da bi banyo yaptiracaktim belki o zaman uyur diyordum ama yukarida bir arkadas daha da huysuz olacagini soylemis, korktum🤷♀️