Kızlar bebeğim 1 ay 23 günlük. Dün sabah 5e kadar uyumadı, bugün de saati 4 ettik, şu an gözler fal taşı gibi açık, memede duruyor. Iki gündür geceleri uyumaz oldu, sabahliyoruz, sürekli ağlıyor, bağiriyor, kucak istiyor, kucakta da agliyor, biraz uyur gib oluyor, besigine yatiriyoruz 2 dakika gecmeden aglamaya basliyor. Perisan olduk. Buyume atagi olsa, gunduzleri de aglamasi gerkemez mi? Gunduz tum gun uyuyor, uyandiramiyorum, hic aglamiyor. Bu nedir, ne olur bilen biri bilgilendirsin, perisan olduk😔