Balbocegimm Doga0202 şöyle söyleyeyim 4 ay boyunca sustuğu tek an yoktu diyebilirim. Asla beşikte uyumadı sadece kucakta sakinleşiyordu. Öyle ki çareyi sling alarak bulmuştum. Kolik olsa mümkün değil anlarsınız 😂
Doga0202 Balbocegimm ay çok zor gerçekten, sabır küpü olmuşsunuzdur😬 umarım şimdi her sey yolundadır. Bebekler sonradan kolik oluyo mudur acaba, simdi beni bi korku sardı😄 peki nebeginiz erkek mi, erkek bebeklerde kizlara nazaran daha cok oluyormus sanirim
Doga0202 Balbocegimm pardon, önceki postunuzda oglum diy belirtmissiniz zaten. Uykusuzluk boyle bisey iste😅
Balbocegimm Doga0202 azaldı çok şükür 😅 hala mız mız ve sabırsız olsa da sebepsiz yere aralıksız ağlamıyor en azından sebebi var 🤣 evet erkek ben de duydum erkek bebekler daha gazlıymış diye. Ana kucağında başlıyorlar fazla ilgiye bu cinsler 🤣🤣 uykusuzluk hepimizin derdi anacım 😅
F-mom Doga0202 ne yazık ki kendileri çevirebiliyor yanlız gündüzleri aydınlıkta uyusun geceleri çok ışık açmayın ki ayırt edebilsin
BATURALisMOM Canan27 benim oğlum 34 haftalık doğdu ve sütüm gelmedi hemen. Geldigi zaman da o çekmedi biberona alıştığı için sagarak veriyim dedim emmedigi icin sütüm de cogalmadi simdi tamamen kesildi. Su zamana kadar iyiydi ama son 1 haftadir gunduzleri uyuyor gece sabah 5e 6ya kadar ayaktayiz. Surekli sallanmak istiyor hatta suan bunlari yazarken bile ayagimda 😅 kalkip tuvalete bile gidemedigim zamanlar oluyor. Eşim vardiyali çalıştigi icin yardim da edemiyor. Bugün annem geldide bende dus alabildim. Son çare otomatik sallanan bi salıncak alicaz inşallah işe yarar. Yoksa sulu yemeğe hasret kalicaz 😅 sizde durumlar nasil ?
Canan27 BATURALisMOM benm kızımda 37 haftalık doğdu. Ilk sarılık sonırda diye sürekli emzirdim kucaktaydı şuanda kucaktan hiç inmiyor uyanık oldugu zamanlar hep kucakta akşamları 7 ile 12 arası aglama krizleri tuyuyr birde 1 aylık tan beri 3 günde 1 kakasını yapıyr benm psikolojim bozuldu iyice. Wc ye bile gidemez hale geldim. Bunada şükür ne diyim.
BATURALisMOM Canan27 anme sütünde normal ama 3 gunde bir yapması onu takmayin kafaniza. Oglum mama yemesine ragmen yapamadi hic. Hep fitille başka yontemlerle yaptırdık biz. Mamasini değiştirdik simdi duzeldi. Valla bugunler de geçecek ama nasil 😅 siz sakin olun. 1 sene 2 sene sonra bugunleri nasıl büyüttüm ben bu cocugu hic anlamadım diye hatirlicaz. Size yardım eden kimse yok mu ?
Nelf28 Canan27 ben tam olarak ben bu yazdıklarınız ama benimki 40. Haftasında doğdu. Sürekli kucakta olmak istiyor mızırdıyor sürekli yalnız kalmaktan korkuyorlar sosyal ortamda bulunmaktan hoşnutlar. Her sabah uyandığımda omuzlarım ağrıyor ve her sabah ayaklarımın altı yanıyor yere basınca. Duş almak lüks :))) neyse çok şükür ki sağlıklı olmasına değer hepsi. Sizinki kaç aylık ?
Nelf28 Doga0202 bebeğim 5 aylık sizin bahsettiğiniz zamanlarda aynı sorunları bende yaşamıştım gece 3-4 e kadar uyumamıştı ertesi gün de aynı şekilde lavaboya bile gidemiyordum. (Hala da kolay gidemiyorum ama :)) O zamanlar atak hakkında bilgim yoktu ama sizin de diğer kişilerin de yazdıklarına baktım da hepimiz aynı zamanlarda aynı sorunları yaşıyoruz. Geçecek düzelecek.
Canan27 Nelf28 benim kızım 50 günlük bugun Ama geceleri mafeditor bizi saat 7 den 11 e kadar ortalama sinir sistemim alt üst. Gececekte inş nasıl gececek. Daha bunun ataklarıda var. Ve tekim destekçim yok maalesef.
Nelf28 Canan27 benim de öyle gerçekten eşim bile iki dakika sonra al diyor geri veriyor bebeğimi. Yüzüm burnumun içi stresten egzama oldu inşallah daha iyi olacak inancıyla yaşıyorum :)