Edakk
Edakk konuşsan olmuyor, sussan gönül razı değil, hak hukuk adalet, kanun nizam yerle yeksan, bazılarına hersey serbest, bazılarına gözünün üstünde kaşın var diyip ceza yazıyorlar, biz de anca başımıza bisey gelmesin aman diyip kendi kendimize söyleniyoruz buralarda (inşallah başıma bisey gelmez🙂)