Zalimsin Edakk ya öyle tabi hakaret yok bişey yok tepki gösteriyoruz ama bunu anlamayan o kadar çok insan var ki susmak zorundayız, gık çıkaramayız çünkü hakkımız yok gibi davranıyorlar gelmemişler ama sevindim