TheLatte benimde 3 aylık bebem var bende doğumdan sonra kilo.aldim isyanlardayım 🤧 iştahım açıldı lohusaliktan sonra bakalım kendime bir düzen oturtmaliyim , leslie çok güzel ise yariyor tavsiye ederim bol su sebze ve corba ağırlıklı beslenirsen hızlı gidecektir.kilo ama her ay 5 kilo vermek bence imkansız gibi birşey verenler mutlaka.her ay sistemini değiştiriyordur cunki.ayni.diyet sistemine vücut alışır zaten vücut belli bir kiloyu verdikten sonra duraksiyor neyse kolay gelsin bize 🙈