1yenianne Oğlum yarın tam 15 aylık sezaryan oldum daha bugün ilk kez regl oldum yoğunluğu az emziriyorsanız süre uzayabilir
Masal2102 1yenianne az az gelmesi tuhafıma gitti emzirdiğim için adet olmamam normalde bu az az gelen ne onu çözemedim
Asell2608 Masal2102 2 ay sonra olmuştum ve resmen her satte bi ped değişmek zorunda kalıyordum kaçkere çamaşırıma taştı 7 gün sürmüştü iki ay düzenli geldi sonra 15 gün bi geçikti geçen ay 1 ay 5 gün geçikti ve az az geldi çok dengesizleşti
1yenianne Masal2102 evet az az geliyor benimde öyle herkeste farklı işte gelecek ay düzelir belki düzelmezse soğan kaynatıp suyunu için adet söktürüyor diye duymuştum
Kuzy12_ Masal2102 bende 7ay sonra oldum cok az geldi leke gibi sonraki 2ay cok fazla geldi ve agrılı gecti
Derin36 Masal2102 bende 7 ay sonra oldum öncesinde öyle leke leke gelmişti o hazırlıkmış sonra normal oldum.
Derin2021 Masal2102 neden bu kadar geç oluyor adet emzirmeyle mi alakalı acaba. Kiminin 1 ay sonra olmus kimin 1 sene sonra. Neden acaba. Benimde doğumum üzerinden 50 gün gecti ama daha olmadım
Ikramasal Derin2021 canım prolaktin hormonunun artışı nedeni ile olunmuyor adet. Emzirme döneminde de süt gelmesi için prolaktin hormonu yükseliyor. Derler ya gece emzirin prolaktin değeriniz yükseldin diye. Bununla ilgili diye biliyorum
Masal2102 Derin2021 emzirenlerde geç olması normalmiş bi hormon salgılanırmış oda yumurtlamayı falan engelliyormuş kesin değil tabi de ama emzirmek etkiliyormuş genelde
Esila1716 Masal2102 ilk bebegimde 1 ay sonra hemen oldum ve düzenli geldi ikinci doğumu yapalı 5 ay oluyor olmadım ama doğum kontrol hapı kullanıyorum ondan dolayı olmadığımı düşünüyorum