Masal2102 Gamze-S 13 ay oldu benimde iki gündür ara ara leke geliyor anlamadım adet mi oldum ne oldum
Derin36 Masal2102 bende 7 ay sonra oldum öncesinde öyle leke leke gelmişti o hazırlıkmış sonra normal oldum.
Egeninincisi denizanasi3 bende sizin gibi oldum aynen ve halen devam ediyor reglin son günleriymiş gibi 2 haftadır. Acaba normalmi? Normalde adetim 6 gün sürerdi
Asminmuko Masal2102 kırkım çıktı iki gün temizdim sonra adet oldum önceden tam 7 gün olurdum ilk günler dolu olurdu sonra minik minik lekelenme olurdu ama suan bir haftayı geçti ve hep dolu dolu
Omerasafsmom Bende kırkımdan sonra hemen oldum düzenli devam ediyor sadece eskiye göre biraz daha yoğun ve hala ağrılı 🙁