Masal2102 Derin2021 emzirenlerde geç olması normalmiş bi hormon salgılanırmış oda yumurtlamayı falan engelliyormuş kesin değil tabi de ama emzirmek etkiliyormuş genelde
1yenianne Masal2102 evet az az geliyor benimde öyle herkeste farklı işte gelecek ay düzelir belki düzelmezse soğan kaynatıp suyunu için adet söktürüyor diye duymuştum
Masal2102 Sibel8Duru bende emin değilim valla Şuan ne yaşıyorum bilmiyorum adet mi ne bu sonra düzeldi mi peki sizin
AYEG 4 ay sonra oldum normal gibi sanki biraz daha az ama hala düzensizlikler var bazen 1.5 ay bazen daha erken falan.
aykoz_ Masal2102 4 yada 5. Ayda olmuştum ve ılgınc kı hissetmemiştim ne agrı ne baska his. Yogunluğu azdı artık daha kısa sürüyo
Sssebnem87 18 ay oldu.hala bekliyorum:)eylülde 2 yaşa kadar emzirdiğim için bekleyeceğim.bu yazida rahat atlatiriz inşallah:)