Ben eslerin yatak ayirmamadi taraftariyim kizim ablasi ile hemen yan odamizda yatiyor ben esimle odamizda yatiyorum kapilar acik uykum hafif gik dese uyaniyorum koltuk var odalarinda emzirip yine yatagina koyuyorum bazen saat basi kalktigimda oluyor gece de sadece iki kere kalktigimda ama emzirdikten sonra esimle sarilip uyumak psikolojime ve esime iyi geliyor gunduzde mutlu anne mutlu bebek surekli beraberiz anneyiz diye es oldugumuzu unutmamaliyiz uc cocugumuda boyle buyuttum