Utkuu doğduğundan beri ki sabah erken kalkmasına rağmen hiç ayırmadık yatakları bazı geceler kalktı o baktı ben uyudum bazen de ben aldım gittim salona orda uyuttum o kalkmasın diye.. Ben burda çok dedim hobi olarak babalık yaptırmayın.. Benimde oğlum çok ağlardı çok uyanırdı oturarak uyuduğum çok olmuştur kısaca nasıl alıştırırsanız öyle gider böyle yaparak o rahata alışıyor sonrada ne var ki bebek bakmakta diyorlar.. Anlasın sizi ne zor olduğunu..