Utkuu biz hep beraber uyuduk. Başlarda kızımı anne yanına koyuyordum, büyüdükçe kendi yanımıza gelmeye başladı. Yatağına yatırdığımda yuvarlanıp yanıma geliyordu. Şu an 20 aylık, yine üçümüz birlikte yatıyoruz.
Yani buna da alıştırmak ne kadar doğru bilemiyorum ama aynı odada bebeğinizi anne yanı beşiğe koyarak veya park yatak alıp onu yatağınızın yanına koyup bebeğinizi de orda yatırarak daha iyi bi çözüm bulabilirsiniz. En azından düzeniniz oluşur🙏