aykoz_ 3children1mom boyu kaç kızınızın. Benım kız dıştan bakınca hafif toplu duruyor ama etleri de sarkmıyor boya gtmiş durumda umarım artmaz ya
Ayse9090 aykoz_ bnm oğlum 6 aylık boyu çok uzun doktor bir sürü baktı et herşey temiz çıktı ama genetik
meryemmirasmombuse Canireem benimki 25 aylık 12 kilo 😃 geçen ay 2 yaş kontrolündeydik doktorumuz boy ve kilosunun iyi olduğunu persentil değerinde olduğunu söyledi ki hep iştahsız bir bebekti zorlamıyorum bende öğünleri düzenli ama az yiyor ve birde zaten hareketli bebekler et tutmuyor anladım ben bunu 😒
aykoz_ meryemmirasmombuse benım kız da bu kıloya ragmen hareketli ya, hanı emekleyemedi kılodan ama 13. Ayda da yürüdü. Bide dişleri 18.ayda tamamlandı dolayısıyla iştahı daha cok açıldı rahat rahat götürüyo şimdi. Diş agrısı bile ihtiyaçları olan bişeymiş meğer
aselrigel aykoz_ Sen sağlıklı besliyorsan babasına çekmiştir benim kızım her şey yiyor çok hareketli zayıf diyorlar bende öyleydim küçükken ama doktorum gayet sağlıklı diyor ben sağlıklı beslediğim için içim rahat dışardan gelen yorumlara bakmıyorum ama sen başka doktora da bir git onlar daha iyi bilir
aykoz_ aselrigel en güzeli saglıklı kelımesini duymak. Bide çevrede herkes toplu cocuk beklıyor evet kulak asmamak gerek. Cocuk alışmış biyerde pilav gördügünde önünden çekmek cok üzücü keşke endeksi biraz daha düşük olsaydı benımkının. Ama allah daha beter birşeyle karşılaştırmasın diyorum
Esdoel aykoz_ kızım 12 aylıkken 15 kusur kilodaydi ve boyu 83 cm di doktor yürüdugu için sorun etmemişti. Şuan da 3 ay sonra 4 yaşına girecek 20800 kilosu boyu 102 cm yine doktor sorun etmedi. Oğlumda 14 aylık 13 küsur kilo
aykoz_ Esdoel sizinkıler de topluymuş baya doktorlar neye göre bana böyle diyor anlamadım ya cok moralım bozuldu. Ve kanına baktılar tiroid şeker varmı diye bişey cıkmadı. En iyisi saglıklı besleyip gerisini gözlemlemek
Nltka Geçen bizde gittik kontrol için 11 ay 10 günlüktü 12.300 kilo 82,5 cm de boy . Sıkıntı yok dedi doktor ama bende çok geriliyorum kiloyla ilgili sorun yaşamaktan korkuyorum 😨
aykoz_ Nltka bendeee ve ben kucukken kılosu daha goze carparken götürdügüm doktor da sorun yok demişti. Suan gittigim profesör bilmişlik mi yaptı anlamadım
Esdoel aykoz_ üstelik kızım 4 syinds 5 buçuk kiloydu ek gıdaya geçtik 12 aya kadar tam 10 kilo aldı 8 ayda yani düşün ama yine de doktor sorun etmedi bizde de tahlil yapıldı
snyck aykoz_ 23 aylık 94 cm 18 kilo obezlik kelimesini kullanmadı doktor ama abur cubur kuru yemiş falan vermeyin birkaç ay dengelesin dedi meyveleri de sınırlı verin dedi mama içmesin süte başlayın dedi bu arada bizimkide aslinda yemeği fazla yemiyor mama çok içiyordu ve meyve çok yiyordu bu arada gören bu çocuk çok kilolu demiyor iri diyorlar arkadan bakınca bisey yok yandan göbek var aynı eşim gibi 😊
Dilos01 aykoz_ ben minyon eşim 178 102 kilo 😃😃ne yediriyorsun kız bebise masallah hareketlendiği zaman kilosunu atar cnm yemeği seviyor demek ki yiyenden zarar gelmez ama yine de porsiyonuna göre versen daha mantıklı olur ilerde sağlığı icin bebeğinin 🥰
snyck aykoz_ anne baba olarak biz obez değiliz ama kiloluyuz boylarımız da aşırı uzun degil umarim kilo artsa da boyda artar ve belli etmez kilosunu😊 3-4u geçtim 5-6 almaya başladım gören de 2 yaşında olduğuna inanmiyor gözleri büyütüp masallah diyorlar ama artik iclerinden ne geciyor bilmiyorum🙈