aykoz_ HfzRumeysa32 aslında hareketi çok yerinde. Pirin makarnayı kestim ama hala arıyor porsiyonlrı kuculttum ama istiyor yani önünden alamazsın diyorlardı gerçekten öyle
aykoz_ Ftmsvnc ıkı doktor da ileride sorun olabilir kilo alımı durmalı dedi ama yarıyor cocuğa heralde. Mesela bir muz yiyor ıkıncıyı istiyor doktor verme diyor. İnsan üzülüyor
Cheddar aykoz_ bizde de baba öyle. Çocukluğundan beri anneside çok uğraşmış o yüzden öyle olsun istemiyorum. Kızımda göstermiyor. Göbek biraz önde yanaklar biraz şey 😅 versem her daim yer yesin maşallah tabi ama kararında veriyorum. Kansızlığı da çıktı ilaç kullanıyoruz. 1ay sonra kontrole götürücez inşallah almamıştır benim ki de 19 aylık oldu
Fthnf_ aykoz_ Oğlum 22 aylık, kilosu 16, boyu 93 cm. Doktorumuz hiçbir zaman obez riskli demedi, aksine kontrollerinde kilo artışının normal olduğunu konuşuruyoruz. Görüntüsü de gayet fit :)) takılmayın bence,yaz aylarında illaki fark edecektir.
aykoz_ Fthnf_ aradıgım cevap işte sevindim aynı durumda olup normal karşılanana. Dediginiz gibi boy uzun oldugu icin zaten oyle şişko durmuyor cocuk ama doktor taktı ilerde obez olacak diye ya
Minnossareannesi aykoz_ Siz anne baba olarak nasılsınız yani belki de size çekti. Ben beslenmeden kaynaklı olduğunu da düşünmüyorum sütünüz de yaramış ki bu zamana kadar güzel kilo almış maşallah. Porsiyonları küçültüp makarna vs karbonhidratları kesebilirsiniz 🙏🏻 Ki yürümesini hareketini engellemiyorsa şuanlık sadece bunlar yeter bence zaten pandemi dönemi çocuğun psikolojisini bozmaya gerek yok
aykoz_ Minnossareannesi hareketi oldukça yerinde 13. Ayda yürüdü zaten. Eskıden cok hareket edemese de suan serpildi zaten boyuda uzun öyle cok sisko durmuyor ama doktorlar bazen sert konusuyor. İşte kestim pirinç ve makarnayı ama meyveye saldırıyor şimdide. Ben değil ama eşim cok uzun ve iri sanırım ona çekmiş
GokturkAlp aykoz_ Şeker ve karbonhidrat tüketimi kilo aldırır. Bunlara dikkat edersiniz bence kilo verir.
aykoz_ GokturkAlp karbonhidrtı kestim cıkolata vs yemiypr ama örnegin bir tane değil ıkı muz yiyor. Ya da sebze yemegini bizim gibi porsiyon yiyor. Porsiyonu kucultsem acıkıyor
Mervegem aykoz_ oğlumda 87 cm 18 aylık doktor bize normal dedi canım o yüzden dedim. Sıkmayın canınızı biraz daha beslenmesine dikkat ederseniz sorun kalmaz
Ahmedenesinannesi aykoz_ inşallah obez filan olmaz. Evde spor filan yapın oyun gibi yani. Yemesine de birşey demeyin üstüne düşmeyin siz çaktırmadan azaltın. Kilo konusu olmasın evde yemek konusu olmasın
meryemmirasmombuse Canireem benimki 25 aylık 12 kilo 😃 geçen ay 2 yaş kontrolündeydik doktorumuz boy ve kilosunun iyi olduğunu persentil değerinde olduğunu söyledi ki hep iştahsız bir bebekti zorlamıyorum bende öğünleri düzenli ama az yiyor ve birde zaten hareketli bebekler et tutmuyor anladım ben bunu 😒
Zalimsin Komşumun kızı o ayda 93 cm 15 kg idi doktor sıkıntı yok demişti beraber doktora gitmiştik kontrole, yani genetik olabilir sen ve babası iriyseniz çocukta iri oluyor
aykoz_ Zalimsin evet babası 1.90 110 kılo ve kemıklı. Bence de genetik . En iyisi karbonhidratı azaltmak ve akısına bırakmak galiba
aselrigel aykoz_ Benim kızım 22 aylık olacak bir kaç gün sonra 83 cm ve 12,5 kilo çokta obez gibi gelmedi ama sen başka doktora daha git bakalım ne diyecek emzirmeyi bırakma konusunda doğru söylemiş ınanılmaz iştahı artıyor
aykoz_ aselrigel evet aslında endeks olarak fit duruyor biraz göbeklı. Hani obez deyince insanın aklına hareketsız cocuk gelıyor ama öyle değil. Babasına cekmiş o da iri ama babası gibi diyetisten kovalamazsa iyi büyüyünce. 🙂
aselrigel aykoz_ Sen sağlıklı besliyorsan babasına çekmiştir benim kızım her şey yiyor çok hareketli zayıf diyorlar bende öyleydim küçükken ama doktorum gayet sağlıklı diyor ben sağlıklı beslediğim için içim rahat dışardan gelen yorumlara bakmıyorum ama sen başka doktora da bir git onlar daha iyi bilir