aykoz_
Tek sıkıntılı tarafı yaşıtlarından farklı göründükleri için herşeyleri göze batıyor. Bizimki emzik emiyordu aa kocaman olmuş bıraktır şunu falan yada daha wc eğitimi yokken aman hala bez mi takıyorsun diyorlardı. Ama onlar hala bebek 👶 canınızı sıkmayın maşallah desinler birazda. Oğlum şimdi 10 yaşında basket takımına yazdırmıştım pandemi öncesi başka çocukların 4-5 yılda gösteremediği ilerlemeyi gösterip üst gruplara almıştı koçları. Hepimizin yavrusu Allah’a emanet. 🤗🌸