deletedmom1067 Minikbalinannesi 😂😂😂ne alaka cimrilikle hem b.k yapıyor cıs yapıyor geçip ne siye para vereyim çöpe gidiyor ise yaramıyor pisin yapsa yara yapsa neyse dicem 😂😂ee çok memnunum valla parasıda hoşuma gidiyor 😂😂
AliyeAsel dlekturann ben genelde bir beden büyük alıyorum canım lastik kısmını kesiyordum ama kaka taşması oldu
Minnakelifim03 dlekturann ben migrosun bezi miniesi kullamiyorum gercekten cok memnunum sizdirmiyor iz yapmiyor tavsiye ederim
Minikbalinannesi deletedmom1067 napıyosun bakalım giremiyorum pek bu aralar neler olmuş öyle sabahtan beri 😂😂
deletedmom1067 Minikbalinannesi ne olmamış ki bilinçli baba 😂😂b.k cisli bezler kurutma makinası elbiseler 😂😂🤣bebeklerin korkutulmasi bunlar bilinçli anneler işte
Sibellaa dlekturann işte pahalı olan iyidir mantığı 😂 oğlum sünnet olduğunda sık sık bez değiştirdiğimiz için minies almıştık gayet de memnun kaldım 👍
ElifAden Prima bende de iz yaptı premium care kullandım bi numara büyüğünü aldım fln bana mısın demedi birde sadece bacaklarındaki lastik kısmında değil komple poposunda iz yapıyordu sonra sleepy kullandım güzel iz yapmadı ama pişik yapti şimdi molfiks kullanıyorum bu da kakasını taşırıyor ki daha 2aylıkken 4 numarasını kullandım yine de taşırıyor 😬😬ne yapayım ben ne zor şu bez tutturma işi
Serimzrk ElifAden külot bez öneririm canım premium külot kullanıyorz biz ama sleepy denicem seversek yolumuza sleepy külot bezle devam 😂
dlekturann Serimzrk evet siz önerdiniz diye külot bezini aldım prima premiumun ama normal bezin 2 katı kadar iz yaptı çöp oldu bez acaba çocuktan çocuğamı değişiyoe
Serimzrk dlekturann iz yapıyor ama öyle aşırı değil size çok yaptı sanırım ama ben önerirken iz yapmıyo diye değil sızdırmuyo diye dedim 🌸
Ela7272 Minikbalinannesi bebeğiniz kaç aylık ben kendi bebeğime kullandım şuan bir aylik kızım pisik ve mantar oldu bir haftadan fazla geçmedi hiç beğenmedim sleepye geçtigim gibi azalma oldu travazol kullandıktan sonra tamamen geçti sleepy tercihim
Zynpgl14 dlekturann canm ben bimin bezini kullanıyorum 1 numara buyuk beden alıyorum gayet memnunum tavsiye ederim