dlekturann iz yapıyor ama bol bedeni de uygun sadece iz yapsa keşke prima bi de çiş geçer mi ya bıktım kaka çiş dışarı çıkmasından zıbınlar battı hep bi açıyorum iki kat kıyafetten çiş çıkmış ta üstüne 2,5 aylık oğlum ilk ay böyle sorun yaşamadık daha çok yapmasına rağmen sleepy aldım bugün bakalım o nasıl olacak