kaymakliekmekkadayifi bizim şükür okdr kötü olmadi sudocrem geciriyo ama tam olarak geçirmiyor bizde molfix kullandık bugun bitti sleppy aldm belki daha iyi gelir olmazsa bizde prima denicez mecbur , ben ilk kizimda travazol sürüyordum cok iyi geliyordu bunda daha denemedm bir ayi dolsun öyle surecem biride yazmisti travazol ve fito krem karisimini sürün sende bi arastir canim simdiden boyle olacaksa yaz aylarında bezli bezli nasıl olacak anlamadm