2bebeannesiii bu 18 aylik aşısı van ve kizimdada uğradı bize hem eksik hem de 2 yaş aşısı yapmışlar kızımda ishal ateş istahsizlik oldu üstüne grip oldu. Onun üstüne dış çıkardı onun üstüne idrar yolu enfeksiyonu oldu hepsi üst üstegeldi bunları anlatırken daha eksik olan aşıları yapalım mı dediler siz düşünün. Iyice bu görüşten sağlıkcilarinda beyinleri yandı yavrularimiza bilmediğimiz şeyler geliyor başlarına.