2bebeannesiii öncelikle sakin ol 3 ay önce başımıza geldı oğlum 6 yaşında aşı oldu zorunlu ılk okul aşısı kızamık karma sanırım. İki koldan oldu. İki gün gectı anne kolum çok ağrıyor kaşınıyor dedı çocuğun kolunu elleıdm taş gibi üstünü çıkardık şok oldum okadar şişmiş kızarmış sınıf velı watsab gurubuna yazdım kımseye de olmamıs daha da korktum 112 ti aradım bılgı aldım soğuk uygulayın korkmayın normal dedıler. Eşimin sağlık çalışanı arkadaşını aradık panik yapma soğuk uygula dedıler bir hafta sonra geçti zor gectı ama o şişlk