Kızlar 22 martta kızım 18 aylık oldu sağlık ocağında 3 tane aşı yapıldı kollarından ve ağzından . Hiç bi sıkıntımız yoktu geçtiğimiz akşama kadar . Terledi diye kazağını çıkardım ki sol kolu şişmiş kızarmış . Hemen sağlık ocağındaki doktora mesaj attım hastaneye doktora gösterin dedi . Gittik baktılar soğuk uygulama yapmamız gerektiğini ve ağrı kesici vermemiz gerektiğini söylediler . Dediklerini yapıyorum ama başına gelen var mı ? Bugüne kadar kızımın hiç ateşi bile çıkmadı hiç hasta olmadı çok şükür o yüzden ister istemez çok etkilendim ☹