Elifim46 2bebeannesiii geçen biride böyle bir post açmıştı kolu baya şiş duruyordu ne yaptı bilmiyorum ama
Derinminakolay 2bebeannesiii bebeğimm hayır bizimse aynı şekilde olduuuu. Az sabret hele geçer miniğime iyi baaaak. Atarsaaan sürekli kızımın resmini baaak nazarlara gelir 🥳
Derinminakolay 2bebeannesiii melooo olabilir kuzum ağır bir aşı derinde 3 ay önce yaşadım aynısını calpol ve dolven 2 gün dönüşümlü verdim ben
2bebeannesiii Derinminakolay Uyutmadan calpol verdim öyle uyudu . Geçmezse yarın çocuk doktoruna götür dediler ya inşAllah geçer .
GramPozitifBakteri 2bebeannesiii Bexseronun son dozunda olmuştu o şişme hatta bacağının baya büyük bi kısmı da kızarmıştı.Doktora fotoğraf atmıştım bana da aynısını demişti.Soğuk kompres artı ağrı kesici ateş düşürücü vermiştik.Hergün biraz daha sönerek gitmişti.Bezle sar buzu 1-2 dk tut çok tutmana gerek yok zaten..ki çocukta tutturmuyor uzun süre.Aşılarım çoğunda böyle bi yan etki olma ihtimali oluyor.Korkma üzme kendini 😊
Goodmom 2bebeannesiii bizimde öyle olmuştu ama bacaktan vurulduğu için bacağı şişip kızardı ilk defa öyle olduğundan bende panikledim doktora resim attım sordum normal olabilir dedi iki üç güne geçmezse getirirsin demişti ve geçti gitti kendiliğinden müdahalede etmedim. üzülmeyin olabiliyor araştırmıştım hepatit a aşısı yapabiliyormuş Geçmiş olsun
MerveDuru2108 Bizimde 18 ay aşısı iki kolundan yapıldı. Hemşiremiz kızarıklık ve şişlik olursa soğuk uygulama yapabileceğimi söylemişti cok şükür bizde birsey olmadı inşallah sizinde bir an önce iyileşir.
AnneBebek1 2bebeannesiii 18 aylık olunca asi mi var benim oğlum suan 18 aylık benide cagirmadilar bende bilmiyordum ne asisi oldunuz acaba? Geçmiş olsun bu arada rabbim sifa versin
2bebeannesiii AnneBebek1 Çok sağol kuzum . Bi ara istersen sağlık ocağını . 2 tane koldan 1 tane ağızdan aşı yapıldı .