AselLinaK 2. bebeğim 12 aylık 6.aydan sonra ayakta sallama dahil her şeyi yaptım ve HATA olduğunu gördüm. Bir ay evvel böyle olmayacak dedim. Ağırlaştı iyice ve belim artık ağrımaya başladı. Uyuyacağız diyorum yatağın yanına gelerek gösteriyorum bak bu senin yatağın, yorganın vs…Yanı başındayken hep konuşuyorum, arada oyun istiyor onu da yapıyorum. Ama ana hedeften şaşmıyorum. Ninni, masal çok seviyor. Gündüz okuduğum kitaplar var onları dinlemeyi çok seviyor çünkü artık kelimeler tanıdık geliyor. Uyku arkadaşımız var adı Coco. Hep yanında yatağında. Bak Coco uyuyor diyorum sende yanına yat bebeğim de yatıyor, yada Coco nasıl uyuyor göster bana diyorum gösteriyor. Bir de sarılmayı çok seviyor. Yataktan almadan sarılıyoruz sonra hop yatıyor…hop bir daha kalkıyor bir daha sarılıyoruz ve böylece 100 defa 😂😂😂 Ama sonuç itibariyle süre gitgide azalıyor. Biz nerdeyse 2 saate yakın başladık bu serüvenine, bu günlerde en fazla 45 dakika sürüyor, bugün ise 25 dakikada uyudu. Saati hep aynı tutmaya çalışıyorum. Gündüz de akşamda bu yüzden hep yakın saatlerde uykusu geliyor. Sinyallerini anlıyorum. Bir kaç uygulamam daha var. Mesela yatmadan 1 saat önce en geç yemek yediriyorum, sonra biraz yoğun oyun oynuyoruz (top at top getir, emekleyerek benden kaçıyor yakalarım diye çok gülüyor, 3-4 adım atmaya başladı ona yüreklendiriyoruz). Yani diyeceğim şu uyku eğitimi, tuvalet eğitimi bunlar çok kolay şeyler değil ama imkansız da değil. Sabır ve zaman ❤️