AselLinaK kendi kendine uyuyan bebekler sallanmaktan hiç hoşlanmıyor en aZından benim kızım öyle. hemen uyku rutinine başlayın bence ben 4. Ayından itibaren başladım perdeleri indirmek , ışıkları kapatmak, uyku kıyafetini ve bezini değiştirmek ,Alnından öpüp ninni söylemek, kitap okumak ,konuşmak İlk zamanlar 45 dk sürmüştü sonra 15 dk derken 7 aylık olduk yatağına yatırınca uyuyor ve uyku arkadaşı gibi bişey vermenizi tavsiye ederim. Gündüzleri sadece perdeyi kapatıp emziğini veriyorum öyle uyuyor zamanlar alışacaktır.