Benimde 4 aylık ikizlerim var bende ayakta sallıyorum ikisini birden çok zorlanıyorum saatlerce uyumuyorlar bundan sonra düzene sokulurmu size sormak istedim birde uyku düzenleri yok saatli değiller canları ne zaman isterse öyle uyutuyorum doğrumu yapıyorum yanlışmı tecrübeli annelere sormak istedim